Com aconseguir més reserves online amb una bona experiència d'usuari

Promotor de formació

Gerència de Serveis de Turisme

Gestor de formació

Gerència de Serveis de Turisme
934 022 937
c.turisme@diba.cat
Modalitat Codi
Taller EXT2021/0677

Canal
videoformació (realització de les hores presencials amb la plataforma Zoom)

Durada Presencial En línia
3.0 hores 3.0 hores 3.0 hores


Data Presencialitat Hora inici Hora fi Lloc impartició Formador
14/09/2021 Si 9:30 12:30 ZOOM BAGES Carme Rota Vilaseca

Itinerari formatiu (Ens locals)

Col·lectiu professional
Àmbit funcional
Lloc de treball
Competència
Tècnic especialista Serveis de Desenvolupament Econòmic Tècnic turisme Visió global
Tècnic especialista Serveis de Desenvolupament Econòmic Tècnic turisme Projectes, serveis i equipaments turístics
Tècnic especialista Serveis de Desenvolupament Econòmic Tècnic turisme Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital
Tècnic especialista Serveis de Desenvolupament Econòmic Tècnic turisme Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local

Nombre de participants

Mínim 5     Òptim 7     Màxim 7

Objectius

Millorar el recorregut que fa l¿usuari des de que entra al lloc web, fins que ha comprat/reservat.

Donar les idees bàsiques de bones pràctiques d'usabilitat a les empreses, per ser aplicades en un futur.

Continguts

  • Quins objectius tenen els llocs web? Quins perfil d'usuaris tenim?
  • Repassarem recorreguts que fa el nostre usuari per entendre en quines problemàtiques es pot trobar.
  • Proposarem millores.
  • Conclusions.

Metodologia d'impartició

sessió de videoformació

Metodologia d'avaluació


no avaluació

Tipus d'acreditació

Certificat d'assistència