Coaching integral aplicat als SLO (2n nivell). Compartir, aprendre, practicar i aplicar

Promotor de formació

Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Gestor de formació

Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
663 020 352
smt.formacio@diba.cat
Codi Modalitat Canal Durada Presencial Videoformació
EXT2023/1338 Curs presencial i videoformació 25.0 hores 15.0 hores 10.0 hores

Data Presencialitat Hora inici Hora fi Lloc impartició Formador
30/10/2023 Si 09:30 14:30 Recinte Escola Industrial. Aula 2B. Edifici Vagó Anna Serraïma Petit
06/11/2023 No 10:00 12:30 Sala Zoom Anna Serraïma Petit
08/11/2023 No 10:00 12:30 Sala Zoom Anna Serraïma Petit
15/11/2023 Si 09:30 14:30 Recinte Escola Industrial. Aula 2B. Edifici Vagó Anna Serraïma Petit
20/11/2023 No 10:00 12:30 Sala Zoom Anna Serraïma Petit
22/11/2023 No 10:00 12:30 Sala Zoom Anna Serraïma Petit
29/11/2023 Si 09:30 14:30 Recinte Escola Industrial. Aula 2B. Edifici Vagó Anna Serraïma Petit

Itinerari formatiu (Ens locals)

Col·lectiu professional
Àmbit funcional
Lloc de treball
Competència
Tècnic especialista Serveis de Desenvolupament Econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació

Requisits

Les entitats participants han de formar part de la xarxa de Serveis Locals d'Ocupació XALOC. Haver realitzat el curs de "Coaching Integral per a l'atenció i orientació dels demandants d'ocupació".

Entorn específic de treball

Haver realitzat el curs de "Coaching Integral per a l'atenció i orientació dels demandants d'ocupació".

Nombre de participants

Mínim 15     Òptim 16     Màxim 20

Objectius

  • Aprofundir per una banda en els coneixements teòrics en el que es basa la disciplina del Coaching Integral i, per altra banda, en el desenvolupament de recursos per la gestió de les emocions davant de diverses situacions dins l'àmbit professional.

Continguts

LES LÍNIES DE COMPETÈNCIA I ELS 4 QUADRANTS. 
  • Els 4 quadrants, a nivell avançat teòric i pràctic. Característiques, avaluació i pràctica de les 6 Línies de Competència.
  • Línia cognitiva: la capacitat per veure des de diferents perspectives. 
EMOCIONS I COS.
  • Línia Emocional: la intel·ligència emocional a través del cos i la ment. 
  • Línia somàtica: com el cos ens pot ajudar a gestionar millor l'estrès, les emocions i la relació amb els altres. 
  • Estats: funcionals o disfuncionals/energèticament alts o baixos.
RELACIONS, COMUNICACIÓ I ÈTICA.
  • Línia interpersonal: comunicació intrapersonal i interpersonal. PNL. Feedback i generar relacions de confiança. 
  • Línia moral: la influència dels valors i de l'ètica en els nostres comportaments i la nostra presa de decisions. 
  • Quina és l'acció que beneficia a l'usuari, a nosaltres com a orientador/es, al servei d'ocupació i a la societat en general?
NIVELLS DE CONSCIÈNCIA O DE DESENVOLUPAMENT. 
  • Línia integral: la nostra connexió amb les grans preguntes de la vida i com les respostes d'aquestes ens influencien. Integració i relació de totes les línies. 
  • Els Nivells de Consciència com a eina de comprensió de les diferents visions del món, valors i creences de les persones amb les que ens relacionem.
DESENVOLUPAMENT INTEGRAL.
  • Eina d'auto-avaluació del nostre centre de gravetat en els nivells. 
  • Anàlisi de casos, dinàmica espiral. Incloure i transcendir. Fases dins els nivells.

Metodologia d'impartició

Compartir: problemàtiques a la feina, solucions ja aplicades, ... Aprendre: noves lents del coaching integral. Practicar: dinàmiques simulades en parelles i grups; exercicis de reflexió individual. Aplicar: tot el treballat durant cada sessió, a la feina.

Tipus d'acreditació

Certificat d'assistència