Promotor de formació |
Gerència de Serveis de Turisme |
Gestor de formació |
Gerència de Serveis de Turisme
934 022 937 c.turisme@diba.cat |
Codi | Modalitat | Canal | Durada | Presencial |
---|---|---|---|---|
EXT2021/0547 | Taller | videoformació | 3.0 hores | 3.0 hores |
Data | Presencialitat | Hora inici | Hora fi | Lloc impartició | Formador |
---|---|---|---|---|---|
16/03/2021 | Si | 16:30 | 19:30 | zoom Vallès Oriental | Rafael González Gomez |
Itinerari formatiu (Ens locals) |
|||
Col·lectiu professional |
Àmbit funcional |
Lloc de treball |
Competència |
Tècnic especialista | - Tots els àmbits funcionals - | Tècnic turisme | Projectes, serveis i equipaments turístics |
Nombre de participants |
Mínim 5 Òptim 7 Màxim 7 |
Objectius |
La gestió de la presència i reputació digital d¿empreses i destinacions, s¿ha demostrat com a una eina cabdal per a reforçar la percepció de seguretat i per a millorar aquesta necessària confiança del mercat.
¿ Sensibilització cap a la importància de la Reputació Online per a la competitivitat de les empreses i destinacions turístiques en el context de la COVID-19
¿ Dotar a l¿alumne d¿un conjunt de coneixements pràctics que li permetin gestionar proactivament la Reputació a Internet, amb èmfasi en les variables que influeixen en la generació de confiança del client en tot el cicle del viatge, des de la decisió a la prescripció.
|
Continguts |
I. OPINIÓ ONLINE DELS CLIENTS COM A PALANCA COMPETITIVA:
¿ Transcendència de la reputació online en el sector turístic.
¿ Nous reptes en gestió de reputació online derivats de la COVID-19.
II. FASES DE LA GESTIÓ PROACTIVA DE LA REPUTACIÓ ONLINE:
¿ Dissenyar un mapa de ¿moments confiança¿ del teu producte o destinació.
¿ Comunicar correctament protocols COVID (comercials i sanitaris)
¿ Localitzar i analitzar opinions de clients en portals rellevants.
¿ Analitzar la percepció de seguretat sanitària del teu negoci i sector.
¿ Incentivar a l¿usuari a compartir la seva opinió a Internet.
¿ Adoptar bones pràctiques en gestió de respostes com a reforç de confiança.
¿ Reutilitzar contingut generat pels usuaris.
III. PLA D¿ACCIÓ:
¿ Recapitulació de la sessió amb auto-qüestionari.
¿ Orientació per al disseny d¿un pla de millora.
|
Metodologia d'impartició |
sessió de VF |
Tipus d'acreditació |
Certificat d'assistència |